27 mei

27-05-2023

We moesten vroeg opstaan want om 07u15 was de taxi er om naar het vliegveld te gaan.. want vandaag gingen we terug naar België! Het was met een dubbel gevoel dat ik in de taxi stapte. Ik vond het een mega mooi en leuk avontuur, maar ergens wou ik ook wel gewoon naar huis. Eenmaal op het vliegveld ging alles heel vlot. Ook de vlucht ging snel voorbij. Eenmaal geland duurde het eventjes vooraleer onze koffers op de band lagen. 

Mijn ouders kwamen mij halen en waren enorm blij om mij terug te zien. Mijn mama had speciaal voor mij zelf wafels gebakken, en had er ook een paar mee naar het vliegveld. Toen we naar de auto gingen hadden mijn ouders ook nog een verrassing.. ze hebben namelijk een 2de hond gekocht en gaan hem morgen al halen. Mijn papa had dit als verrassing geregeld voor mijn papa, waarmee ze heel erg blij was.

Dan ben ik met mijn ouders nog gaan lunchen in Lommel en zijn we naar huis gereden. Mijn hondje was heel erg blij om mij te zien, dus dat was zeker leuk.

Merel Adriaensen
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin