Valencia 2023

Dinsdag 16 mei

16-05-2023

Vandaag stond er een leuke dag op de planning. Emma en ik hebben namelijk fietsen gehuurd. We zijn door het Turia park naar het wetenschapsmuseum gefietst. Daar hebben we enorm mooie foto's gemaakt voor Fleur. Toen we daar wat hadden rondgedwarreld, zijn we doorgefietst richting het strand. Eenmaal op het strand aangekomen hebben we ook weer wat...

Maandag 15 mei

15-05-2023

Vandaag stond er weer een wandeling van het Time To Momo boekje op de planning. Bij deze wandeling begonnen we aan een leuke surfwinkel. Tijdens deze wandeling kwamen we heel mooie plaatsen in Valencia tegen. We zijn ook door meerdere Mercats gewandeld. Een mercat is eigenlijk een grote winkelhal met allemaal voedingswaarden. Ook deze wandeling...

13 en 14 mei

14-05-2023

Dit weekend was enorm leuk! Zaterdag zijn we gaan shoppen in de grote winkelstraat van Valencia. Dit was heel erg leuk en gezellig. Savonds om 23u30 was een groot vuurwerkspektakel aan het stadhuis. Dit was een soort feestdag over Maria, maar ik weet het fijne er niet van. Het spektakel was enorm mooi om te zien, dat was zeker de moeite waard....

Vrijdag 12 mei

12-05-2023

Vandaag is Emma aan de slag gegaan met de maandelijkse nieuwsbrief van Fleur aan te pakken, en ik heb me bezig gehouden met een Social Media plan te maken voor Fleur. Ze zit namelijk wat in de knoop maar sociale media platformen. Ze vroeg ons ook hoe ze zichzelf kan promoten op het internet. Ík heb hierover heel wat opgezocht...

Vandaag zijn we een route gaan wandelen van het Time To Momo boekje. Dit boekje is namelijk geschreven door Fleur Van De Put. In dit boekje staan 5 verschillende wandelroutes. Wij gingen de eerste route wandelen in opdracht van Fleur om te kijken of Emma en ik de wandelingen leuk vinden. Onderweg kom je allemaal verschillende restaurantjes, winkels...

Vandaag zijn we weer naar Café Federal gegaan om onze foto's van gisteren te bewerken. Dit was heel leuk en gezellig met Emma.

Dinsdag 9 mei

09-05-2023

Vandaag hebben Emma en ik een heel productieve dag gehad. We zijn begonnen met het bewerken van de foto's die we gisteren hebben gemaakt in Café Federal, een co-working café. Ook heb ik uitleg gegeven over Lightroom aan Emma. Daarna hebben we geluncht in het appartement en zijn we foto's gaan maken van het stadhuis, de Kathedraal, Place de la...

Vandaag ben ik begonnen met vroeg naar de fitness te gaan. Het was heel fijn en mooi om op een vroege ochtend door Valencia te wandelen.

Vandaag is het zover.. we vertrekken voor 3 weken naar Valencia. Met veel spanning vertrokken we naar het vliegveld. Eens we daar aankwamen, was er al best wel wat volk van onze groep. We namen afscheid van onze ouders en gingen met zen allen naar de incheckbalie. Dit ging allemaal heel vlot, dus konden we verder naar de douane. Ook...

Morgen vertrek ik op buitenlandse stage naar Valencia.. veel voorbereiding dus. Vandaag pak ik de laatste spulletjes in, zodat ik morgenvroeg zo weinig mogelijk moet doen. De vlucht is verplaatst van Eindhoven naar Schiphol, dus moeten we een stuk verder rijden. Aangezien ik net was teruggekomen van Porto, was het nogal een hectische dag voor me,...

Merel Adriaensen
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin